Biało-czerwona książeczka

Czasy, kiedy dzieci czerpały swoją wiedzę o świecie z książek, powoli odchodzą w niepamięć. Internet i telewizja to dziś podstawowe źródła informacji dla najmłodszych. Atrakcyjne, zabiegające o uwagę i zawsze pod ręką, konkurują z książką, która wymaga czasu, skupienia, a przede wszystkim kosztuje. Nie ulega jednak wątpliwości, że to właśnie książka inspiruje, pobudza wyobraźnię, czy rozwija inteligencję. Ciekawa książka potrafi wpłynąć na czytelnika, a nawet go zmienić. Takie zadanie postawiliśmy sobie pracując nad projektem „Biało-czerwonej książeczki”.

Publikacja, która ukaże się w 2018 roku – w setną rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległości, ma ambicję przybliżyć najmłodszym tak istotne sprawy jak ojczyzna, hymn i flaga narodowa. Mając świadomość, jak trudno dotrzeć z wartościami patriotycznymi do odbiorcy w każdym wieku, a zwłaszcza dzieci, postawiliśmy na najlepszych autorów literatury dziecięcej w Polsce.

W atrakcyjnej i przystępnej formie opowiemy o Polsce akcentując wartości patriotyczne. Każda z części szczególnie skupi się na jednym haśle: hymnie narodowym, biało-czerwonej fladze i ojczyźnie. Dystrybucję powierzymy jednej z największych sieci spożywczych, która zamiast sprzedawać ją w tradycyjny sposób – przekaże ją nieodpłatnie swoim klientom systemem bonusów. Za zrobione w sieci zakupy, szczególnie zdrowe artykuły, jak warzywa i owoce, a także przybory szkolne, czy książki.

Dzięki temu systemowi dystrybucji, książka będzie miała szanse trafić do szerokiego odbiorcy. Po ogólnopolskiej kampanii książka – w bogatszej wydawniczo wersji (lepszy papier, kartonowa okładka) trafi też do regularnej dystrybucji księgarskiej.